Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorДовгалюк, Р. Ю.uk
dc.contributor.authorРоманюк, А. Н.ru
dc.contributor.authorДовгалюк, Р. Ю.ru
dc.contributor.authorRomanyuk, O. N.en
dc.contributor.authorDovgaluk, R. Y.en
dc.date.accessioned2015-05-21T17:55:09Z
dc.date.available2015-05-21T17:55:09Z
dc.date.issued2007-02-20
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/884
dc.description.abstractРозглянуто організацію апаратної теселяції відеокарт з використанням DirectX 11 та OpenGL 4.0uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectDirectX 11uk
dc.subjectOpenGL 4uk
dc.titleАпаратна теселяція в DirectX 11 та OpenGL 4uk
dc.typePreprint
dc.identifier.udc004.925.6


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію