Апаратна теселяція в DirectX 11 та OpenGL 4
dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
dc.contributor.author | Довгалюк, Р. Ю. | uk |
dc.contributor.author | Романюк, А. Н. | ru |
dc.contributor.author | Довгалюк, Р. Ю. | ru |
dc.contributor.author | Romanyuk, O. N. | en |
dc.contributor.author | Dovgaluk, R. Y. | en |
dc.date.accessioned | 2015-05-21T17:55:09Z | |
dc.date.available | 2015-05-21T17:55:09Z | |
dc.date.issued | 2007-02-20 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/884 | |
dc.description.abstract | Розглянуто організацію апаратної теселяції відеокарт з використанням DirectX 11 та OpenGL 4.0 | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | DirectX 11 | uk |
dc.subject | OpenGL 4 | uk |
dc.title | Апаратна теселяція в DirectX 11 та OpenGL 4 | uk |
dc.type | Preprint | |
dc.identifier.udc | 004.925.6 |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ПЗ [1342]
статті, матеріали конференцій