Смисл як онтологічна основа педагогічної комунікації
Author
Прищак, М. Д.
Павлик, Т. М.
Прыщак, Н. Д.
Павлик, Т. М.
Pryschak, M. D.
Pavlyk, Т. М.
Date
2010-06Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ФГН [162]
Abstract
В статті зроблена спроба аналізу смислу як онтологічної основи педагогічної комунікації. Акцентується увага на дослідженні сутності та змісту поняття смислу, його ролі в розвитку різних видів педагогічної комунікації. В статье предпринята попытка анализа смысла как онтологической основы педагогической коммуникации. Акцентируется внимание на исследовании сущности и содержания понятия смысла, его роли в развитии различных видов педагогической коммуникации. The paper attempts to analyze the sense as an ontological bases of pedagogical communication. The attention has been paid to the research of the essence and content of the notion sense, its role in the development of different types of pedagogical communication.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9224
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Зарождение дискуссии об авторской интенции в американской критике и философии
Юдин, А.; Юдін, О. (ВНТУ, 2015)В статье рассматриваются истоки и формирование позиций сторон в дискуссии об авторской интенции в американской литературной критике и философии. Анализируются послужившие исходными пунктами в дискуссии статья У. Уимсета и ... -
Поняттєвий апарат у дискурсі українських церковних інтелектуалів XVII ст.: до постановки проблеми
Довга, Л. (ВНТУ, 2016)Стаття присвячена необхідності відтворення тих смислів, що надавалися в XVII-XVIII ст. уживаним і сьогодні словам/поняттям/термінам. Автор доводить, що тотожність давнього смислового наповнення окремих лексем нинішньому є ... -
Антиномії свободи, або три спокуси Достоєвського
Немчинов, І. (ВНТУ, 2013)У статті аналізується головна тема творчості Достоєвського – свобода. Дослідники, що звертаються до спадщини Достоєвського, намагаються розглядати той або інший аспект його творчості як більш-менш сталу, закінчену систему. ...