Трансформація освіти України: пошук парадигми
Author
Прищак, М. Д.
Прыщак, Н. Д.
Pryschak, M. D.
Date
2011Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ФГН [162]
Abstract
Зроблена спроба “критики” (аналізу) освітніх парадигм. Увага акцентується на порівнянні особистісно орієнтованої (гуманістичної) та комунікативної парадигм. Сделана попытка “критики” (анализа) образовательных парадигм. Внимание акцентировано на сравнении личностно образовательной (гуманистической) и коммуникативной парадигм. There had been made an attempt to criticize (analyze) the educational paradigm. The attention had been focused on comparison of personally educational (humanistic) and communicational paradigm.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9239
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Освіта ХХІ століття: пошук парадигми
Прищак, М. Д.; Pryschak, M. D.; Прыщак, Н. Д. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2018)В статті проаналізовано генезу філософських парадигм освіти в контексті визначення методологічних основ розвитку освіти ХХІ ст. Розкрито позитивний вплив на розвиток Західної культури та цивілізації класичної парадигми ... -
Розвиток поняття духовності в педагогічній думці України періоду національно-визвольних змагань (1917 – 1920 рр.): спроба парадигмального аналізу
Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2006)Зроблено спробу дослідження проблеми генези поняття духовності в педагогічній думці України 1917 – 1920-х рр. Проаналізовано соціально-політичні, теоретичні аспекти трансформації поняття духовності, трансформації парадигм ... -
Генеза поняття духовності в педагогічній думці України (друга половина XIX – 20-ті роки XX століття)
Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2008)В монографії здійснено цілісний та системний історико-педагогічний аналіз генези поняття духовності в педагогічній думці Укра-їни (друга половина ХІХ – 20-ті роки ХХ століття). Проаналізовано та уза-гальнено сучасні погляди ...