dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.contributor.author | Прыщак, Н. Д. | ru |
dc.contributor.author | Pryschak, M. D. | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-31T06:21:34Z | |
dc.date.available | 2016-03-31T06:21:34Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.citation | Прищак М. Д. Трансцендентні та технологічні чинники духовності в працях українських педагогів початку ХХ століття (С. Русова, Я. Чепіга) [Текст] / М. Д. Прищак // Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”. – Острог, 2003. – С. 249–258. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9285 | |
dc.description.abstract | Визначається роль дискурсу трансцендентної та технологічної парадигм духовності у пошуку духовних орієнтирів українського народу. Розглядається історико-педагогічний аспект даного дискурсу через дослідження педагогічних поглядів відомих діячів освітньо-педагогічного руху України початку ХХ ст. С.Русової та Я.Чепіги. Акцентується увага на аналізі релігійних аспектів духовності у їхній творчій спадщині як важливого фактора генези духовності. | uk |
dc.description.abstract | Определяется роль дискурса трансцендентной и технологической парадигм духовности в поиске духовных ориентиров украинского народа. Рассматривается историко-педагогический аспект этого дискурса в связи с исследованием педагогических взглядов известных деятелей образовательно-педагогического движения Украины начала ХХ в. С.Русовой и Я.Чепигы. Акцентируется внимание на анализе религиозных аспектов духовности в их творческом наследии как важном факторе генезиса духовности. | ru |
dc.description.abstract | The paper defines the significance of the discourse of the transcendental and technological paradigms of the spirituality in the search for cultural reference point of the Ukrainian people. There had also been considered the historical and pedagogical views of the famous figures of the educational and pedagogical movement of the Ukraine in the beginning of the ХХ century (S.Rusova and Y.Chypigy). The attention is focused on the analysis of the religious aspect of the spirituality in their creative heritage, which is the desitive genesis spirituality factor. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет "Острозька академія" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Психологія і педагогіка | uk |
dc.subject | дух | uk |
dc.subject | духовність | uk |
dc.subject | “істина, добро, краса” | uk |
dc.subject | трансцендентні чинники духовності | uk |
dc.subject | технологічні аспекти духовності | uk |
dc.subject | моральність | uk |
dc.subject | національні аспекти духовності | uk |
dc.subject | релігійні аспекти духовності | uk |
dc.subject | комунікативна роль учителя | uk |
dc.subject | дух | ru |
dc.subject | духовность | ru |
dc.subject | "истина, добро, красота" | ru |
dc.subject | трансцендентные факторы духовности | ru |
dc.subject | технологические аспекты духовности | ru |
dc.subject | нравственность | ru |
dc.subject | национальные аспекты духовности | ru |
dc.subject | религиозные аспекты духовности | ru |
dc.subject | коммуникативная роль учителя | ru |
dc.subject | spirit | en |
dc.subject | spirituality | en |
dc.subject | "truth, goodness, beauty" | en |
dc.subject | transcendental spiritual factors | en |
dc.subject | technological aspects of spirituality | en |
dc.subject | morality | en |
dc.subject | national aspects of spirituality | en |
dc.subject | religious aspects of spirituality | en |
dc.subject | communicative role of teacher | en |
dc.title | Трансцендентні та технологічні чинники духовності в працях українських педагогів початку ХХ століття (С. Русова, Я. Чепіга) | uk |
dc.title.alternative | Трансцендентные и технологические факторы духовности в трудах украинских педагогов начала ХХ века (С. Русова, Я. Чепига) | ru |
dc.title.alternative | Transcendent and technological factors spirituality in the works of Ukrainian teachers in the beginning of the ХХ century (S. Rusova, J. Chipiga) | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.bbc | 74+88 | |
dc.identifier.udc | 001.8+159.9+37 | |