Перспективи та напрямки сучасної вищої освіти
dc.contributor.author | Паламарчук, Є. А. | uk |
dc.contributor.author | Яцковська, Р. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-04-16T08:16:00Z | |
dc.date.available | 2016-04-16T08:16:00Z | |
dc.date.issued | 2015 | uk |
dc.identifier.citation | Паламарчук Є. А. Перспективи та напрямки сучасної вищої освіти [Текст] / Є. А. Паламарчук, Р. О. Яцковська // ІV Всеукраїнська науково-методична конференція «Сучасні інформаційні технології в управлінні економічними об’єктами», м. Вінниця, 23-24 квітня 2015 р. - 2015. - С. 198-199. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9482 | |
dc.description.abstract | Основна освітня парадигма вищої школи побудована на германській (прусскій) системі, яка своїми коренями йде у минуле. Її суть полягає у використанні детермінованих навчальних циклів з певним набором лекційних курсів і занять, що на практиці закріплюють знання: практичні, семінарські, лабораторні тощо. Детермінованість також передбачає і сталість навчальної структури курсів | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | education | en |
dc.subject | problems | en |
dc.title | Перспективи та напрямки сучасної вищої освіти | uk |
dc.type | Article |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Навчальні видання каф. ПЗ [31]
підручники, методичні рекомендації, навчальні матеріали