Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПаламарчук, Є. А.uk
dc.contributor.authorЯцковська, Р. О.uk
dc.date.accessioned2016-04-16T08:16:00Z
dc.date.available2016-04-16T08:16:00Z
dc.date.issued2015uk
dc.identifier.citationПаламарчук Є. А. Перспективи та напрямки сучасної вищої освіти [Текст] / Є. А. Паламарчук, Р. О. Яцковська // ІV Всеукраїнська науково-методична конференція «Сучасні інформаційні технології в управлінні економічними об’єктами», м. Вінниця, 23-24 квітня 2015 р. - 2015. - С. 198-199.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9482
dc.description.abstractОсновна освітня парадигма вищої школи побудована на германській (прусскій) системі, яка своїми коренями йде у минуле. Її суть полягає у використанні детермінованих навчальних циклів з певним набором лекційних курсів і занять, що на практиці закріплюють знання: практичні, семінарські, лабораторні тощо. Детермінованість також передбачає і сталість навчальної структури курсівuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjecteducationen
dc.subjectproblemsen
dc.titleПерспективи та напрямки сучасної вищої освітиuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію