Знання. Освіта. Освіченість - 2018: Недавні надходження
Відображеня елементи 21-40 із 49
-
Освічена людина як результат якісної освіти?
(ВНТУ, 2018)Йдеться про проблему розмивання смислу поняття «освічена людина» в контексті реформаційних тенденцій в сучасній освіті а також про можливе розуміння поняття «якісної освіти» як втілення не просто сукупності компетентностей, ... -
Образовательные стратегии в духе «Сome on!»
(ВНТУ, 2018)Римский клуб в своем юбилейном докладе «Сome on!» призвал к новым стратегиям развития ради спасения человечества. Требуется новое мировоззрение. Поскольку мировоззрение традиционно исследуется и формируется философией, то ... -
Непреходящая актуальность философских дисциплин для образования магистрантов и аспирантов
(ВНТУ, 2018)Обсуждается необходимость обновления философского образования магистрантов и аспирантов в условиях нового закона о высшей школе. Даётся краткое описание нового курса для аспирантов на тему «Этика и рациональность в научном ... -
Математика – філософія – мистецтво у синергії творчості Леона Хвістека
(ВНТУ, 2018)Аналізується естетична концепція польського філософа, математика і митця про множинність дійсності в мистецтві та її реалізація в художніх прийомах творчості від реалізму до імпресіонізму і основних течій авангардизму. ... -
Маргінальність професії як сучасна проблема формування конфліктологічної культури студентів технічних ЗВО
(ВНТУ, 2018)Розглянуто поняття конфліктологічної культури особистості та майбутніх фахівців технічних спеціальностей, проаналізовано підходи науковців до проблем маргіналізації професії та розглянуто її основний принцип під час ... -
Критичне мислення та логіка як основи для реалізації компетентнісного підходу
(ВНТУ, 2018)Увага зосереджується на необхідності збереження дисциплін гуманітарного спрямування, що формують в людині головні інтелектуальні якості та сприяють можливості стати фахівцем у обраній галузі. Розглядається можливість появи ... -
Концептуальні аспекти розробки ІКТ у навчанні вищої математики студентів технічних ЗВО
(ВНТУ, 2018)Розглядаються концептуальні аспекти розробки ІКТ у навчанні вищої математики студентів технічних закладів вищої освіти. -
К интерпретации квантовой механики
(ВНТУ, 2018)В общем контексте проблемы недооценки социально-гуманитарной мысли профессионалами различных областей науки и техники обсуждается пример интерпретации квантовой механики. Аргументирована перспектива формирования этой ... -
Значения и место скептицизма в исследованиях паранормальных явлений
(ВНТУ, 2018)В научном мире всегда стояла и стоит проблема исследования паранормальных явлений. Методы которыми пользуется наука в большинстве случаев не являются эффективными для полного подтверждения этих явлений. Но науке всегда ... -
Зміст поняття «фізична реальність» у соціології Т. Парсонса
(ВНТУ, 2018)Проаналізовано філософський зміст поняття «фізична реальність» у соціологічних ідеях Т. Парсонса. Показано, що на сучасному етапі розвитку теоретичної соціології вважається доцільним і виправданим осмислювати проблему ... -
Засади і принципи сучасної освіти в Україні: курс на освіченість
(ВНТУ, 2018)Новий закон про освіту має новації і має вади. Запровадження в життя цього закону має на меті підвищити рівень освіченості, але на старих засадах та традиційним інструментарієм. -
До питання створення інтерактивної технології формування риторичної культури майбутніх викладачів вищої школи
(ВНТУ, 2018)У статті запропоновано інтерактивну технологію формування риторичної культури майбутніх викладачів вищої школи, що об’єднує традиційні, активні та інтерактивні методи навчання риторики з відчутною перевагою останніх. ... -
До методології виокремлення історичних форм ідентичності
(ВНТУ, 2018)В доповіді розглядаються методологічні аспекти виокремлення історичних форм ідентичності. -
Дипломованість та освіченість в контексті консьюмеризму: українські реалії
(ВНТУ, 2018)В статті проводиться аналіз співвідношення феномену споживацької культури та системи вищої освіти в Україні , автор мав на меті продемонструвати зв'язок між цими феноменами аналізуючи статистичні та соціологічні дані, ... -
Діагностика сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх інженерів в процесі гуманітарної підготовки
(ВНТУ, 2018)В статті подано сутність понять про самоосвітню компетентность та самоосвітню компетентність студента закладу вищої освіти. Розглянуто підходи до діагностики та контролю знань в навчально-виховному процесі, описано рівні, ... -
Гуманітарний компонент освіти
(ВНТУ, 2018)Унікальність особистості проявляється не в її вузькому професіоналізмі, а в більш широкому контексті повсякденної діяльності, тобто в світі культури. Стрижнем культури є філософська культура, яка як ефір проникає і ... -
Аксіологічні перешкоди в формуванні культури академічної доброчесності в університетському середовищі України
(ВНТУ, 2018)В статті розглядається проблема академічної доброчесності в сучасних закладах вищої освіти України. Подано результати соціологічного опитування студентів, щодо їх ставлення до виявів академічної не доброчесності та їхніх ... -
Академічна доброчесність як прояв взаємної поваги студент-викладач
(ВНТУ, 2018)В роботі досліджено основні питання академічної доброчесності в вищих навчальних закладах. Розглянуто типові методи їх рішення, головною метою яких є мотивація та заохочення як студентів так і викладачів. -
Інтеграція як методологічна основа для визначення змісту міжпредметних курсів за вибором
(ВНТУ, 2018)У статті розглянуто теоретичні аспекти формування змісту міжпредметних курсів за вибором на засадах інтегрованого підходу, обґрунтовано напрями, види, рівні інтеграції у навчанні учнів,прокоментовано види зв’язків між ... -
Інтегративні процеси наукового пізнання: проблеми соціально-культурної обумовленості
(ВНТУ, 2018)Обґрунтовується необхідність наукового аналізу процесів соціально-культурної обумовленості наукового пізнання. Розглядаються різні підходи в сучасній зарубіжній та вітчизняній філософії.