Show simple item record

dc.contributor.authorБісікало, О. В.uk
dc.contributor.authorПаламарчук, Є. А.uk
dc.contributor.authorКоваленко, О. О.uk
dc.contributor.authorФедотов, В. О.uk
dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.contributor.authorГромова, Л. П.uk
dc.date.accessioned2019-02-28T17:10:10Z
dc.date.available2019-02-28T17:10:10Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації щодо підготовки та використання тестових завдань в процесі поточного та підсумкового контролю знань студентів [Текст] / уклад.: О. В.Бісікало, Є. А. Паламарчук, О. О. Коваленко [та ін.]. – Вінниця : ВНТУ, 2019. – 46 с.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23945
dc.description.abstractМетодичні рекомендації спрямовані на ознайомлення викладачів ВНТУ з особливостями стандартизованого методу діагностування рівня та структури підготовленості студента. Головна ціль використання традиційних тестів – визначити місце (рейтинг) кожного конкретного студента по відношенню до інших за рівнем виявлених ним при тестуванні знань. Правильно побудований тест являє собою систему завдань, яка дозволяє ефективно виміряти рівень і якісно оцінити структуру підготовленості студента. Мета видання полягає у наданні практичної допомоги викладачам у складанні правильно побудованих тестових завдань за 3-ма рівнями складності з огляду на технологічні можливості системи Tecт-IQ. В результаті всі студенти виконують одній й ті самі сценарно визначені тестові завдання, в той самий час, в однакових умовах і з однаковими правилами оцінювання результатів. При цьому завдяки методичним і технологічним особливостям стандартизованого методу, що пропонується, недоброчесні способи отримання студентами залікової оцінки за тест виключаються.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВНТУuk
dc.titleМетодичні рекомендації щодо підготовки та використання тестових завдань в процесі поточного та підсумкового контролю знань студентівuk
dc.typeToolkit


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record