Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТульчак, Л. В.uk
dc.contributor.authorГадайчук, Н. М.uk
dc.date.accessioned2019-05-22T10:52:21Z
dc.date.available2019-05-22T10:52:21Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationГадайчук Н. М. Застосування адаптивного модульного контролю знань майбутніх інженерів у процесі навчання іноземним мовам [Текст] / Л. В. Тульчак, Н. М. Гадайчук // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Іноземні мови у вищому навчальному закладі: теоретичні засади та прикладні аспекти», м. Вінниця, 10 квітня 2014 р. – 2014. – С. 117-119.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24894
dc.description.abstractВ статті дається огляд адаптивного тестування, його переваги й можливості щодо традиційного тестування. Наголошується про те, що використання адаптивного модульного контролю підвищує рівень знань студентів та створює умови для більш продуктивної підготовки майбутніх інженерів.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Іноземні мови у вищому навчальному закладі: теоретичні засади та прикладні аспекти», м. Вінниця, 10 квітня 2014 р.uk
dc.subjectадаптивне модульне тестуванняuk
dc.subjectмодульний контрольuk
dc.subjectметоди контролюuk
dc.subjectперевірка знаньuk
dc.titleЗастосування адаптивного модульного контролю знань майбутніх інженерів у процесі навчання іноземним мовамuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію