Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКоваленко, О. О.uk
dc.contributor.authorПаламарчук, Є. А.uk
dc.date.accessioned2019-12-04T09:44:47Z
dc.date.available2019-12-04T09:44:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКоваленко О. О. Гейміфікація в системі управління навчанням [Текст] / О. О. Коваленко, Є. А. Паламарчук // Матеріали 11-ї науково-практичної конференції. м. Львів, 20-22 листопада 2019 р. / відп. за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – C.165-169.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26722
dc.description.abstractПитання гейміфікації є популярним в багатьох сферах освіти, навчання та менеджменту. Гейміфікація в освітньому процесі є елементом 165зацікавленості студентів до навчання, організації змагань між студентами та формування середовища сходинок від нижчого рівня до вищого. Ігровий агент в системі управління навчанням – це моніторингова система поведінки студента з метою відзнаки студента за різноманітні дії та активність. Гра «Зоряний шлях навчання» одразу надає відзнаки студентам тільки за вхід в систему.uk
dc.description.abstractGamification is a popular issue in many fields of education, training and management. Gamification in the educational process is an element of students` interest in learning, organizing competitions between students and shaping the environment of the ladder the lower level to the higher. A game agent in a learning management system is a monitoring system of student behavior to differentiate a student for various activities and activities. The Star Path of Learning game immediately awards students only logins.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Львівська політехніка"uk
dc.relation.ispartofМатеріали 11-ї науково-практичної конференції, м. Львів, 20-22 листопада 2019 р. : 165-169.uk
dc.subjectосвітнє електронне інформаційне середовищеuk
dc.subjectсистема управління навчаннямuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectігровий агентuk
dc.subjectігровий статусuk
dc.subjectповедінкова активність.uk
dc.subjecteducational electronic information environmenten
dc.subjecttraining management systemen
dc.subjectgamificationen
dc.subjectgame agenten
dc.subjectbehavioral activityen
dc.subjectgame statusen
dc.titleГейміфікація в системі управління навчаннямuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію