Відображеня елементи 1121-1140 із 1407

    • Модифікація білінійного текстурування з використнням кругової моделі пікселя 

      Романюк, О. Н.; Дудник, О. О.; Romaniuk, O. N.; Dudnyk, O. O. (Хмельницький національний університет, 2016)
      Розглянуто процесс текстурування методом білінійної фільтрації. Запропоновано метод підвищення якості білінійного текстурівнння за рахунок субтексельної фільтрації з використанням кругової моделі пікселя.
    • Визначення типів крокових приростів для побудови кола на гексагональному растрі 

      Романюк, О. Н.; Мельник, О. В.; Абрамчук, І. В.; Romanyuk, O. N.; Melnyk, O. V.; Abramchyk, I. V. (Хмельницький національний університет, 2017)
      Запропоновано типи крокових приростів для побудови кола на гексагональному растрі. Показано залежність вибору крокових приростів від октанту, в якому інтерполюється дуга кола.
    • Метод вычисления текстурных координат для отображения текстуры на плоские полигоны 

      Вяткин, С. И.; Романюк, А. Н.; Крищук, С. О.; Вяткін, С. І.; Романюк, О. Н.; Крищук, С. О. (Хмельницький національний університет, 2012)
      Запропоновано метод розрахунку текстурних координат. Досліджено вплив точності розрахунків на якість зображення.
    • Метод итерационного приближения полигональных моделей неявными функциями 

      Вяткин, С. И.; Романюк, С. А.; Величко, П. А.; Вяткін, С. І.; Романюк, С. О.; Величко, П. О.; Vyatkin, S. I.; Romanyuk, S. A; Velichko, P. A. (Хмельницький національний університет, 2014)
      Предлагается итерационный метод создания неявных поверхностей на базе функций возмущения из полигональных моделей.
    • Базовые операции для формирования рельефа и изменения формы сложных функциональных поверхностей в системах компьютерной визуализации 

      Вяткин, С. И.; Романюк, А. Н.; Романюк, О. В.; Вяткін, С. І.; Романюк, О. Н. (Інститут проблем реєстрації і інформації НАН України, 2010)
      Рассмотрены вопросы использования функций возмущения для визуа- лизации поверхностей трехмерных объектов в реальном времени. Предложены методы задания и визуализации трехмерных поверхно- стей, адаптированные для реализации ...
    • Розробка підходів до нестатистичного прогнозування фізичного стану вантажу потяга 

      Савчук, Т. О.; Романюк, О. Н.; Козачук, А. В. (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2011)
      Розглянуто вплив параметрів навколишнього середовища на фізичний стан вантажу, що перевозиться залізничним транспортом. Обговорюються різні методи прогнозування стану вантажу системи потяга, а також особливості емпіричного ...
    • Анізотропна фільтрація текстур з використанням методів кешування 

      Романюк, О. Н.; Дудник, О. О.; Romaniuk, O. N.; Dudnyk, O. O.; Романюк, А. Н.; Дудник, A. A. (ВНТУ, 2016)
      Для підвищення продуктивності текстурування запропоновано методи кешування проміжних результатів обчислень при визначенні коефіцієнтів рівняння еліпса для анізотропної фільтрації текстур.
    • Geometric modeling with scalar perturbation functions 

      Vyatkin, S. I.; Romanyuk, S. A.; Dudnyk, O. O.; Вяткін, С. І.; Романюк, С. О.; Дудник, О. О.; Вяткин, С. И.; Романюк, С. А.; Дудник, А. А. (Хмельницький національний університет, 2014)
      For deciding the problems, in accordance with the automation of process of preparing the databases from CAD models, with provision for specifics different (CAM/CAD) systems is offered way of preparing the databases for ...
    • Підвищення реалістичності зафарбовування тривимірних графічних об'єктів 

      Романюк, О. Н.; Дудник, О. О.; Романюк, А. Н.; Дудник, A. A.; Romaniuk, O. N.; Dudnyk, O. O. (Херсонський національний технічний університет, 2016)
      Запропоновано метод підвищення реалістичності зафарбовування тривимірних об’єктів методом Фонга з урахуванням положення спостерігача. Метод дозволяє більш точно визначати інтенсивність кольорів пікселів на екрані.
    • Підвищення продуктивності текстурування з виконанням процедурних операцій в об’єктному просторі 

      Романюк, О. Н.; Дудник, О. О.; Романюк, А. Н.; Дудник, A. A.; Romanyuk, O. N.; Dudnyk, O. O. (Донецький національний технічний університет, 2016)
      Пропонується метод підвищення реалістичності формування графічних зображень, який усуває артефакти, характерні для методів текстурування в екранній площині. Метод передбачає виконання текстурування в просторі об’єкта з ...
    • Метод підвищення продуктивності перспективно-коректного текстурування 

      Романюк, О. Н.; Дудник, О. О.; Romaniuk, O. N.; Dudnyk, O. O.; Романюк, А. Н.; Дудник, A. A. (Донецький національний технічний університет, 2016)
      Запропоновано модифікацію методу Хекберта, в якій використано ітераційні формули для визначення координат текселів, що дозволило зменшити кількість операцій додавання та множення, і як наслідок підвищити продуктивність. ...
    • Function-based gpu architecture 

      Вяткін, С. І.; Романюк, С. О.; Павлов, С. В.; Дудник, О. О.; Vyatkin, S. I.; Romanyuk, S. A.; Pavlov, S. V.; Dudnyk, O. O.; Вяткин, С. И.; Романюк, С. А.; Дудник, А. А. (Хмельницький національний університет, 2015)
      For visualizations of high-realistic expressing is realized transition from the scan of two-dimensional space to three-dimensional. Task three types of the free forms of objects alongside with polygonal: 1. Implicit ...
    • Модифікований метод parallax mapping з використанням карти відстаней до поверхні 

      Романюк, О. Н.; Дудник, О. О.; Романюк, О. В.; Romanyuk, O. N.; Dudnyk, O. O.; Romanyuk, O. V.; Романюк, А. Н.; Дудник, A. A. (ВНТУ, 2017)
      Запропоновано модифікацію метода Донеллі, яка полягає в уточненні карти відстаней до поверхні для виконання parallax mapping. Осовна ідея уточнення полягає в урахуванні умови видимості точок, що формують карту відстаней, ...
    • Підвищення продуктивності перспективно-коректного текстурування з використанням анізотропної фільтрації 

      Романюк, О. Н.; Дудник, О. О.; Романюк, А. Н.; Дудник, A. A.; Romaniuk, O. N.; Dudnyk, O. O. (Хмельницький національний університет, 2016)
      Запропоновано метод зниження обчислювальної складності визначення часткових похідних в процесі обчислення положення проекції піксела на текстурну площину за методом Хекберта, що дозволяє зменшити кількість операцій додавання ...
    • Анізотропна фільтрація з використанням вагової функції на осові Гаусівської моделі пікселя 

      Романюк, О. Н.; Абрамчук, І. В.; Дудник, О. О.; Романюк, А. Н.; Абрамчук, И. В.; Дудник, A. A.; Romaniuk, O. N.; Abramchyk, I. V.; Dudnyk, O. O. (Хмельницький національний університет, 2016)
      Запропоновано метод підвищення якості анізотропної фільтрації тривимірних зображень за рахунок використання вагової функції на основі Гаусівської моделі пікселя для визначення кольору пікселя в екранній площині.
    • Мобільні додатки системи управління навчанням 

      Паламарчук, Є. А.; Коваленко, О. О.; Цвях, Я. А. (ВНТУ, 2017)
      Автори розробили загальний підхід використання мобільних додатків для системи управління навчанням. Такий підхід передбачає аналіз всіх блоків системи управління навчанням та формування висновку щодо форми представлення ...
    • Особливості використання інструментів змішаного навчання для дисципліни «Комп’ютерні мережі в системах управління» 

      Коваленко, О. О.; Мельник, Є. О. (ВНТУ, 2017)
      Автори запропонували підхід формування творчих завдань, виконання лабораторних та практичних задач студентами при викладанні дисципліни «Комп’ютерні мережі в системах управління». Така методика дозволяє підвищити практичну ...
    • Модель реалізації мобільного додатку управління навчанням 

      Коваленко, О. О.; Цвях, Я. А. (ВНТУ, 2017)
      Автори розробили модель для формування модульних мобільних додатків системи управління навчанням. Модель містить рейтинг всіх блоків системи управління навчанням та формування висновку щодо форми представлення даних на ...
    • Розробка мобільного додатку «Таблиця Шульте» 

      Самусько, Б. М.; Черноволик, Г. О.; Войтко, В. В. (ВНТУ, 2017)
      Розглядається один із ефективних способів збільшення швидкості читання і покращення периферійного зору. Даний спосіб потребує використання спеціальної таблиці – таблиці Шульте.
    • Розробка інтерфейсу користувача в Unity 

      Яковенко, О. О.; Войтко, В. В. (ВНТУ, 2017)
      Розглядаються сучасні технології для спрощення створення інтерфейсу користувача. Особливий наголос ставиться на перевагах обраних технологій для легкого формування графічних об’єктів.