Кафедра програмного забезпечення: Недавні надходження
Відображеня елементи 1121-1140 із 1407
-
Модифікація білінійного текстурування з використнням кругової моделі пікселя
(Хмельницький національний університет, 2016)Розглянуто процесс текстурування методом білінійної фільтрації. Запропоновано метод підвищення якості білінійного текстурівнння за рахунок субтексельної фільтрації з використанням кругової моделі пікселя. -
Визначення типів крокових приростів для побудови кола на гексагональному растрі
(Хмельницький національний університет, 2017)Запропоновано типи крокових приростів для побудови кола на гексагональному растрі. Показано залежність вибору крокових приростів від октанту, в якому інтерполюється дуга кола. -
Метод вычисления текстурных координат для отображения текстуры на плоские полигоны
(Хмельницький національний університет, 2012)Запропоновано метод розрахунку текстурних координат. Досліджено вплив точності розрахунків на якість зображення. -
Метод итерационного приближения полигональных моделей неявными функциями
(Хмельницький національний університет, 2014)Предлагается итерационный метод создания неявных поверхностей на базе функций возмущения из полигональных моделей. -
Базовые операции для формирования рельефа и изменения формы сложных функциональных поверхностей в системах компьютерной визуализации
(Інститут проблем реєстрації і інформації НАН України, 2010)Рассмотрены вопросы использования функций возмущения для визуа- лизации поверхностей трехмерных объектов в реальном времени. Предложены методы задания и визуализации трехмерных поверхно- стей, адаптированные для реализации ... -
Розробка підходів до нестатистичного прогнозування фізичного стану вантажу потяга
(Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2011)Розглянуто вплив параметрів навколишнього середовища на фізичний стан вантажу, що перевозиться залізничним транспортом. Обговорюються різні методи прогнозування стану вантажу системи потяга, а також особливості емпіричного ... -
Анізотропна фільтрація текстур з використанням методів кешування
(ВНТУ, 2016)Для підвищення продуктивності текстурування запропоновано методи кешування проміжних результатів обчислень при визначенні коефіцієнтів рівняння еліпса для анізотропної фільтрації текстур. -
Geometric modeling with scalar perturbation functions
(Хмельницький національний університет, 2014)For deciding the problems, in accordance with the automation of process of preparing the databases from CAD models, with provision for specifics different (CAM/CAD) systems is offered way of preparing the databases for ... -
Підвищення реалістичності зафарбовування тривимірних графічних об'єктів
(Херсонський національний технічний університет, 2016)Запропоновано метод підвищення реалістичності зафарбовування тривимірних об’єктів методом Фонга з урахуванням положення спостерігача. Метод дозволяє більш точно визначати інтенсивність кольорів пікселів на екрані. -
Підвищення продуктивності текстурування з виконанням процедурних операцій в об’єктному просторі
(Донецький національний технічний університет, 2016)Пропонується метод підвищення реалістичності формування графічних зображень, який усуває артефакти, характерні для методів текстурування в екранній площині. Метод передбачає виконання текстурування в просторі об’єкта з ... -
Метод підвищення продуктивності перспективно-коректного текстурування
(Донецький національний технічний університет, 2016)Запропоновано модифікацію методу Хекберта, в якій використано ітераційні формули для визначення координат текселів, що дозволило зменшити кількість операцій додавання та множення, і як наслідок підвищити продуктивність. ... -
Function-based gpu architecture
(Хмельницький національний університет, 2015)For visualizations of high-realistic expressing is realized transition from the scan of two-dimensional space to three-dimensional. Task three types of the free forms of objects alongside with polygonal: 1. Implicit ... -
Модифікований метод parallax mapping з використанням карти відстаней до поверхні
(ВНТУ, 2017)Запропоновано модифікацію метода Донеллі, яка полягає в уточненні карти відстаней до поверхні для виконання parallax mapping. Осовна ідея уточнення полягає в урахуванні умови видимості точок, що формують карту відстаней, ... -
Підвищення продуктивності перспективно-коректного текстурування з використанням анізотропної фільтрації
(Хмельницький національний університет, 2016)Запропоновано метод зниження обчислювальної складності визначення часткових похідних в процесі обчислення положення проекції піксела на текстурну площину за методом Хекберта, що дозволяє зменшити кількість операцій додавання ... -
Анізотропна фільтрація з використанням вагової функції на осові Гаусівської моделі пікселя
(Хмельницький національний університет, 2016)Запропоновано метод підвищення якості анізотропної фільтрації тривимірних зображень за рахунок використання вагової функції на основі Гаусівської моделі пікселя для визначення кольору пікселя в екранній площині. -
Мобільні додатки системи управління навчанням
(ВНТУ, 2017)Автори розробили загальний підхід використання мобільних додатків для системи управління навчанням. Такий підхід передбачає аналіз всіх блоків системи управління навчанням та формування висновку щодо форми представлення ... -
Особливості використання інструментів змішаного навчання для дисципліни «Комп’ютерні мережі в системах управління»
(ВНТУ, 2017)Автори запропонували підхід формування творчих завдань, виконання лабораторних та практичних задач студентами при викладанні дисципліни «Комп’ютерні мережі в системах управління». Така методика дозволяє підвищити практичну ... -
Модель реалізації мобільного додатку управління навчанням
(ВНТУ, 2017)Автори розробили модель для формування модульних мобільних додатків системи управління навчанням. Модель містить рейтинг всіх блоків системи управління навчанням та формування висновку щодо форми представлення даних на ... -
Розробка мобільного додатку «Таблиця Шульте»
(ВНТУ, 2017)Розглядається один із ефективних способів збільшення швидкості читання і покращення периферійного зору. Даний спосіб потребує використання спеціальної таблиці – таблиці Шульте. -
Розробка інтерфейсу користувача в Unity
(ВНТУ, 2017)Розглядаються сучасні технології для спрощення створення інтерфейсу користувача. Особливий наголос ставиться на перевагах обраних технологій для легкого формування графічних об’єктів.