Кафедра програмного забезпечення: Недавні надходження
Відображеня елементи 1401-1407 із 1407
-
Апаратна теселяція в DirectX 11 та OpenGL 4
(ВНТУ, 2007-02-20)Розглянуто організацію апаратної теселяції відеокарт з використанням DirectX 11 та OpenGL 4.0 -
Програмно-апаратна реалізація рендерингу тривимірних зображень в системах комп'ютерної графіки
(Одеський політехнічний університет, 2007-06-12)Программноапаратная реалізація рендеринга тривимірних зображень в системах комп'ютерної графіки. Розглянуто питання прискореного розрахунку інтенсивностей кольору для зафарбовування тривимірних графічних об'єктів. -
Methods and facilities for 3-D objects shading with usage local illumination models
(ВНТУ, 2007-05-20)The problem of increasing of shading productivity according to widespread methods Gourand and Phong is examined -
Класифікація графічних відеоадаптерів
(Донецький національний технічний університет, 2011-11-20)В статті виконується класифікація графічних відеоадаптерів для визначення ключових характеристик необхідного відеоадаптера залежно від поставлених цілей його використання -
Модифікація дистрибутивних функцій відбивної здатності поверхні
(Хмельницький національний університет, 2012-02-10)Запропоновані нові модифікації найбільш поширених двонаправлених функцій відбивної здатності поверхонь, які покращують характеристики базових моделей. -
Визначення векторів для урахування перспективи тривимірної сцени
(Хмельницький національний університет, 2012-05-03)Запропоновано метод перспективно-коректного визначення векторів нормалей, що дозволяє підвищити реалістичність формування графічних сцен. -
Моделирование плавности оси автомобильной дороги
(Хмельницький національний університет, 2014-11-16)Основным этапом проектирования автомобильных дорог является трассирование оси, целью которой является создание плавной кривой линии с привязкой к ландшафту местности. Этот этап является одним из сложных, трудоёмких, ...