Кафедра вищої математики: Recent submissions
Now showing items 301-320 of 798
-
Практична реалізація удосконаленого методу аутентифікації користувачів WEB-ресурсу з використанням клавіатурного почерку
(ВНТУ, 2019)В даній доповіді розглядається можливий варіант практичної реалізації удосконаленого методу аутентифікації суб’єктів з використанням клавіатурного почерку. Подано схему блоку аутентифікації користувачів Web-ресурсів та ... -
Особливості аутентифікації користувачів WEB-ресурсу з використанням клавіатурного почерку
(ВНТУ, 2019)В даній доповіді розглядаються особливості використання методу аутентифікації суб’єктів із застосуванням динамічної біометричної характеристики – клавіатурного почерку. Математично описано точність роботи системи моніторингу ... -
Особливості викладання математики для слухачів-іноземців підготовчого відділення
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2019)В статті розглянуто викладання математики у технічному ЗВО для слухачів-іноземців підготовчого відділення. Особливості готовності до навчання та вирішення проблеми вирівнювання у слухачів-іноземців підготовчого відділення ... -
Adaptation of the maple system for effective student`s independent work in high mathematics
(Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2019)The significance of the material presented in the article is due to the necessity of developing and implementing the latest information technologies atthe study of higher mathematics using the systems of computer mathematics. ... -
Математика. Посібник для слухачів підготовчого відділення для іноземних громадян. Частина 2
(ВНТУ, 2019)У посібник включені завдання різної складності, які розраховані як для аудиторної, так і для самостійної роботи. Під час добору вправ і завдань враховувалися знання української мови слухачами – іноземними громадянами ... -
Подолання проблем готовності іноземних студентів до навчання у технічних ЗВО
(Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2018)У статті подано досвід подолання проблеми готовності до навчання у технічному ЗВО слухачів-іноземців підготовчого відділення, а саме розкрито, на прикладі математики, вирівнювання знань до рівня шкільної програми України ... -
Електронний освітній ресурс з курсу математики для слухачів - іноземців в середовищі СКМ Maple
(Донбаська державна машинобудівна академія, 2019)Наведено обгрунтування необхідності розробки навчально-методичного забезпечення навчального процесу з курсу математики безпосередньо в середовищі систем комп`ютерної математики відповідно до положення про електронні ... -
Використання гендерного досвіду США та Великої Британії у освітньому процесі України
(Міжнародний центр наукових досліджень, 2019)Розглядається проблема інституалізації гендерно-освітніх механізмів у освітніх закладах Великої Британії, США та України. Досліджуючи проблему реалізації гендерного підходу на загальноосвітньому рівні ми розглядаємо три ... -
Викладання математики на підготовчому відділенні для іноземних громадян
(OP «Plateforme scientifique europeenne», 2019) -
Застосування системи Maple студентам іноземного відділення при викладанні «Диференціального числення» у технічному ЗВО
(Київський національний університет культури і мистецтв, 2019)В статті показактуальність використання системи Maple під час навчання математиці студентів іноземного відділення. На прикладі практичного заняття «Застосування і методи диференціального числення» висвітлено досвід подолання ... -
Вища математика з комп’ютерною підтримкою. Рівняння математичної фізики
(ВНТУ, 2012)В посібнику розглянуто достатню кількість рівнянь математичної фізики; теоретичні положення про класифікацію диференціальних рівнянь з переліком класу задач, в яких вони використовуються і програмним варіантом їх ... -
Використання розвивальних завдань на уроках математики в початковій школі
(Маріупольський державний університет, 2019-04) -
Доведення теорем як засіб активізації навчання студентів вищої математики у технічних ВОЗ
(Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2018)У статті проаналізовано концептуальні ідеї доведення теорем в курсі математичного аналізу як засобу активізації навчання студентів у технічних ВОЗ. Використання математичних методів у виробництві зумовлює потребу у інженерах, ... -
Ліквідація академічної різниці з математики у слухачів-іноземців підготовчого відділення
(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2018)У статті розкриваються особливості навчання математики іноземних слухачів-абітурієнтів підготовчого відділення технічного ЗВО. Визначено основні методи та форми оптимізації адаптаційного процесу слухачів-іноземців, ... -
Застосування системи Maple при викладанні «диференціального числення» студентам-іноземцям у ЗВТО
(ВНТУ, 2018)В статті показано актуальність використання системи Maple під час навчання математиці студентів іноземного відділення. На прикладі практичного заняття «Застосування і методи диференціального числення» висвітлено досвід ... -
Особливості застосування інтерактивних технологій навчання вищої математики в закладах вищої технічної освіти
(ВНТУ, 2018)В статті описано технологію формування когнітивно-творчої компетенції у студентів технічних спеціальностей та наведено приклад проведення інтерактивного заняття з вищої математики. -
Поєднання організації самостійної роботи учнів з проведенням профорієнтаційної роботи на основі використання ІКТ
(ВНТУ, 2018)Запропоновано новий підхід до підбору навчального матеріалу для організації самостійної роботи учнів та проведенню профорієнтаційної роботи, що базується на використання інформаційних технологій великих даних. Показано ... -
Перевірка ефективності використання навчальних Мaple-тренажерів для організації самостійної роботи студентів
(Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2012)У статті описані основні етапи і зміст педагогічного експерименту з використання навчальних Maple-тренажерів для організації самостійної роботи студентів технічних спеціальностей. Отримані результати проведеного експерименту ... -
Розвиток системи Мaple у навчанні вищої математики
(Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2011)Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю розробки і впровадження новітніх інформаційних технологій у навчанні вищої математики з використанням систем символьної математики. Наведено стислий ...