Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту: Недавні надходження
Відображеня елементи 441-460 із 495
-
Застосування автомобільних тренажерних комплексів для підвищення рівня підготовки водія
(Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2013)Розглянемо проблему беспеки руху водіїв транспортних засобів. Запропонованоо методи підвищення водійської майстерності без проведення маневрів у реальних умовах з метою забеспечення беспеки руху для водіїв та інших учасників ... -
Шляхи розвязання проблеми переробки відпрацьованих шин
(Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2013)Проведена робота щодо аналізу проблемного та небеспечного для довкілля питання про утилізацію та вторичинну переробку зношених автомобільних шин, а також інших гумотехнічних виробів, що вийшли з експлуатації. Представлено ... -
Оцінка гальмівних властивостей автомобілів при автотехнічній експертизі
(Житомирський державний технологічний університет, 2014)Вказано на недоліки використання існуючої методики оцінки гальмівних властивостей автомобіля в практиці автотехнічної експертизи. Запропоновано формулу для розрахунку зупинного шляху автомобіля при гальмуванні без ... -
Использование нечеткой логики в практике расследования дорожно-транспортных происшествий
(Оренбургский государственный университет, 2013-04-25)Дорожно-транспортные происшествия (ДТП) занимают лидирующее положение в перечне факторов, обуславливающих уровень травматизма и гибели людей. Тревожная статистика последних лет свидетельствует о постоянном росте количества ... -
Методологічне забеспечення підвищення ефективності автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод
(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014-10-15) -
Оцінювання невизначеності значень коефіцієнта зчеплення та її вплив на результати автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод
(Національний технічний університет " Харківський політехнічний інститут", 2014)Розглянуті причини виникнення невизначеності значень коефіцієнта зчеплення при проведенні експертиз дорожньо-транспортних пригод, та її вплив на інтерпретацію аналітичних результатів досліджень і розрахунків. Запропоновано ... -
Дослідження впливу антиблокувальної системи на величину гальмівного шляху легкового автомобіля
(Луцький національний технічний університет, 2014)Представлено результати теоретичних та експериментальних досліджень впливу антиблокувальної системи (АБС) на гальмівну ефективність легкових автомобілів, показано важливість врахування поданих результатів при експертизі ... -
Модульний принцип синтезу системи автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод
(Луцький національний технічний університет, 2014-04-30)Запропоновано використання модульної технології синтезу, яка надає засоби для автоматизації компонентного проектування інтегральної системи автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод любого рівня складності ... -
Морфологічний метод синтезу системи автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод
(Житомирський державний технологічний університет, 2014)Запропоновано використання морфологічного методу, який надає засоби для автоматизації компонентного проектування інтегральної системи автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод любого рівня складності та якості ... -
Вплив керування подачею повітря та сумішевого палива на робочі процеси двигуна
(Сборник научных трудов SWorld, 2013-03-19)В даній статті розглядається необхідність використання зміни відсоткового складу сумішевого палива (біодизеля і дизеля) при різних режимах роботи та вплив значення коефіцієнт надлишку повітря на характеристики двигуна. -
Аналіз методів діагностики підвіски автомобіля
(Сборник научных трудов SWorld, 2013-03-19)В даній доповіді розглядається аналіз існуючих методів діагностики підвіски автомобіля, необхідність їх удосконалення та обґрунтовано потребу в застосуванні індивідуальної системи діагностики підвіски. -
Вплив маси автомобіля на показники токсичності відпрацьованих газів
(Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2013-04-01)Розглянемо режими розгону і руху з сталою швидкістю газодизельного автомобіля КрАЗ-256Б1-ГД без вантажу, частково завантаженого та повністю завантаженого. На цих режимах проведено визначення і порівняння таких показників: ... -
Аналіз результативності економічної діяльності транспортної галузі на регіональному рівні
(Житомирський державний технологічний університет, 2014-08-18)На основі моделювання розглядаються підходи до оцінки складових результативності транспорту як виду економічної діяльності на регіональному рівні. -
Передумови обґрунтування стратегічного розвитку виробничих систем автомобільного транспорту в україні
(Житомирський державний технологічний університет, 2014-11-11)В роботі визначено стратегії розвитку, що найбільш притаманні виробничим системам автомобільного транспорту України на сучасному етапі, проведено кластеризацію підприємств автомобільного транспорту на регіональному рівні, ... -
Системна модель проектного управління стратегіями розвитку організацій автомобільного транспорту за етапами їх життєвого циклу
(ВНТУ, 2014-03-19)Розроблено системну модель проектного управління стратегією організацій автомобільного транспорту за етапами її життєвого циклу як за проектами, так і за процесами. Реалізовано проектний підхід до управління стратегіями ... -
Особливості вибору раціональної номенклатури та кількості запасних частин,що застосовується для підтримання в справному стані рухомого складу автотранспортного підприємства
(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) -
Вплив кутів встановлення керованих коліс на витрату палива автомобіля
(ВНТУ, 2011)Проведено експериментальні дослідження впливу кутів встановлення керованих коліс на витрату палива автомобіля. Визначено взаємовплив досліджуваних параметрів на опір коченню автомобіля, а відповідно, і його паливно-екомічну ... -
Диференціальне рівняння поперечно-кутових коливань напівпричепа вантажного автомобіля
(ВНТУ, 2011)Запропоновано диференціальне рівняння поперечно-кутових коливань напівпричепа вантажного автомобіля, за результатами аналізу коливань його елементів. Як основу для виведення диференціального рівняння поперечно-кутових ... -
Обґрунтування вихідних принципів розробки методу формування номенклатури та кількості запасних частин
(Житомирський державний технологічний університет, 2014)В матеріалах статті наводяться теоретичні підходи щодо обґрунтування вихідних принципів розробки методу формування номенклатури та кількості запасних частин для проведення робіт з технічного обслуговування і ремонту ... -
Аналіз шляхів підвищення стійкості та керованості вантажних автомобілів з напівпричепами
(ВНТУ, 2010)Проведено аналіз шляхів підвищення стійкості та керованості вантажних автомобілів з напівпричепами під час руху по дорозі та визначено найефективніші методи забезпечення належного рівня показників стійкості та керованості.

