Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтоляренко, Ол. В.uk
dc.contributor.authorСтоляренко, О. В.uk
dc.date.accessioned2025-03-26T14:02:25Z
dc.date.available2025-03-26T14:02:25Z
dc.date.issued2024uk
dc.identifier.citationСтоляренко Ол. В., Столяренко О. В. Особливості цифрової трансформації освітнього процесу в педагогічних університетах // Освіта для цифрової трансформації суспільства : монографія. Київ : ТОВ «Юрка Любченка», 2024. Т. 2, розд. 5. С. 193–203.uk
dc.identifier.isbn978-617-8295-54-7.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46164
dc.description.abstractRapid development of science and technology, the introduction of digital transformations into educational practice, accompanied by the use of information and communication technologies in all spheres of human activity,require the formation of a graduate, a future teacher, who possesses not only a certain set of knowledge, abilities, and skills fundamental to their specialty, but also the development of professionally significant qualities and personal abilities related to computer literacy and information competence. One of the challenges of digitalized society is preparing teachers for the digital transformation of the educational process, creating individual educational trajectories, and organizing pedagogical partnerships between students and teachers, as well as teachers and parents. The key factor in the professional development of future teachers is the cultivation of an information culture, information competence, successful mastery of modern information (information and communication) technologies, and their creative application in practical pedagogical activities. The use of modern information technologies in student education not only positively influences their mastery of digital technologies but also enhances their interest in further professional development and stimulates their pursuit of other pedagogical innovations.en_US
dc.description.abstractSzybki rozwój nauki i techniki, szybka transformacja cyfrowa w praktyce edukacyjnej, której towarzyszy wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych we wszystkich sferach działalności człowieka, wymagają ukształtowania absolwenta uczelni, przyszłego nauczyciela, nie tylko spektrum określonej wiedzy, zdolności i umiejętności, które stanowią podstawę specjalności, oraz ukształtowane zawodowo istotne cechy i zdolności jednostki, związane z umiejętnością obsługi komputera, kompetencjami informacyjnymi. Jednym z wyzwań zdigitalizowanego społeczeństwa jest gotowość nauczyciela do cyfrowej transformacji edukacji, zaprojektowania indywidualnej trajektorii edukacyjnej i zorganizowania procesu pedagogiki partnerskiej pomiędzy uczniami a nauczycielami, nauczycielami i rodzicami. Głównym warunkiem doskonalenia zawodowego przyszłych nauczycieli jest rozwój kultury informacyjnej, kompetencji informacyjnych, skuteczne opanowanie nowoczesnych technologii informacyjnych (informacyjnych i komunikacyjnych) oraz ich twórcze zastosowanie w praktycznych działaniach pedagogicznych. Wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych w kształceniu kandydatów na studia wyższe przekonująco dowodzi, że IKT nie tylko pozytywnie wpływają na proces opanowywania technologii cyfrowych przez przyszłych nauczycieli, ale także sprzyjają zainteresowaniu i zainteresowaniu dalszym rozwojem zawodowym oraz poszukiwaniem innych kierunków pedagogicznych innowacje.ru_RU
dc.description.abstractШвидкий розвиток науки і техніки, стрімка цифрова трансформація суспільства, що супроводжуються використанням у всіх сферах людської діяльності інформаційно-комунікаційних технологій, вимагають формування у випускника закладу вищої освіти, майбутнього учителя не лише певних знань, умінь і навичок, що є основою спеціальності, а й відповідних професійно значущих якостей і здатностей особистості, пов`язаних з комп`ютерною грамотністю, інформаційною компетентністю. Одним із викликів діджиталізованого суспільства є готовність педагога до цифрової трансформації навчання, проєктування індивідуальної освітньої траєкторії та сприяння розвитку партнерства учнів та вчителів, педагогами та батьками. Основною умовою професійного удосконалення майбутніх учителів є розвиток інформаційної культури, інформаційної компетентності, успішне оволодіння сучасними інформаційними (інформаційно-комунікаційними) гіями та готовність до їх творчого використання у практичній педагогічній діяльності. Використання сучасних інформаційних технологій у підготовці здобувачів вищої освіти переконливо доводить, що ІКТ не лише позитивно впливають на успішне оволодіння майбутніми учителями цифровими технологіями, а й сприяють розвитку інтересу до подальшого професійного розвитку у пошуку інших педагогічних інновацій.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональна академія педагогічних наук Україниuk
dc.relation.ispartofОсвіта для цифрової трансформації суспільства. Т. 2, розд. 5 : 193–203.uk
dc.subjectсучасні інформаційні технологіїuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectцифровізація освітиuk
dc.subjectцифрова трансформація освіти (діджиталізація)uk
dc.subjectінформаційна культураuk
dc.subjectінформаційна компетентністьuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційна компетентністьuk
dc.subjectmoderninformationtechnologiesuk
dc.subjectinformationandcommunication technologiesuk
dc.subjectdigitalization of educationuk
dc.subjectdigital transformation of education (digitalization)uk
dc.subjectinformation cultureuk
dc.subjectinformation competenceuk
dc.subjectinformation and communication competenceuk
dc.subjectnowoczesne technologie informacyjneuk
dc.subjecttechnologie informacyjno-komunikacyjneuk
dc.subjectcyfryzacja edukacjiuk
dc.subjectcyfrowa transformacja edukacji (digitalizacja)uk
dc.subjectkultura informacyjnauk
dc.subjectkompetencje informacyjneuk
dc.subjectkompetencje informacyjno-komunikacyjneuk
dc.titleОсобливості цифрової трансформації освітнього процесу в педагогічних університетахuk
dc.typeMonograph, native edition
dc.identifier.udc37:004](477+438)(02)=161.2=162.1uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-1899-8089uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7080-0626uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію