Аналіз шейдерів для формування графічних зображень і їх поколінь
Автор
Романюк, О. Н.
Завальнюк, Є. К.
Романюк, С. О.
Стахов, О. Я.
Romanyuk O. N.
Stakhov O. Y.
Дата
2025Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- JetIQ [240]
Анотації
In the article, it is analyzed the concept of shaders, main types of shaders, generations of shaders, and the
prospects of shaders development. У роботі проаналізовано поняття шейдерів, основні типи шейдерів, покоління розвитку шейдерів, а
також перспективи розвитку шейдерів.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46337
Відкрити
Пов'язані елементи
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Аналіз використання геометричних шейдерів для програмної візуалізації тривимірних сцен
Завальнюк, Є. К.; Романюк, О. Н.; Стахов, О. Я. (WayScience, 2024)Для формування графічних зображень використовуються спеціальні програми, які отримали назву шейдери. Розрізняють такі основні типи шейдерів: вершинні, піксельні, геометричні. Геометричні шейдери є необов`язковим проміжним ... -
Порівняльний аналіз ігрових движків Unity 5 та Unreal Engine 4
Кушнір, В. І. (ВНТУ, 2016-03)У статті розкривається сутність поняття "движок гри" і дається порівняння основних характеристик ігрових движків. -
Аналіз АРІ DirectX 12
Романюк, О. Н.; Марущак, А. В.; Шмалюх, В. А. (ВНТУ, 2020)У статті проаналізовано особливості нового пакету АРІ корпорації Microsoft під назвою «DirectX 12». Метою роботи є аналіз DirectX 12.