dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
dc.contributor.author | Завальнюк, Є. К. | uk |
dc.contributor.author | Романюк, С. О. | uk |
dc.contributor.author | Стахов, О. Я. | uk |
dc.contributor.author | Romanyuk, O. N. | en |
dc.contributor.author | Stakhov, O. Y. | en |
dc.date.accessioned | 2025-04-29T13:05:31Z | |
dc.date.available | 2025-04-29T13:05:31Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Романюк О. Н., Завальнюк Є. К., Романюк С. О., Стахов О. Я. Аналіз шейдерів для формування графічних зображень і їх поколінь // Міжнародна науково-технічна конференція з оптико-електронних інформаційних технологій «ФОТОНІКА − ODS 2025», Вінниця, 23–24 квітня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/ods/ods_2025/paper/viewFile/24612. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46337 | |
dc.description.abstract | In the article, it is analyzed the concept of shaders, main types of shaders, generations of shaders, and the
prospects of shaders development. | en |
dc.description.abstract | У роботі проаналізовано поняття шейдерів, основні типи шейдерів, покоління розвитку шейдерів, а
також перспективи розвитку шейдерів. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Міжнародна науково-технічна конференція з оптико-електронних інформаційних технологій «ФОТОНІКА − ODS 2025», Вінниця, 23–24 квітня 2025 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/ods/ods_2025/paper/viewFile/24612 | |
dc.subject | шейдери | uk |
dc.subject | вершинні шейдери | uk |
dc.subject | геометричні шейдери | uk |
dc.subject | тесселяційні шейдери | uk |
dc.subject | фрагментні шейдери | uk |
dc.subject | покоління шейдерів | uk |
dc.subject | OpenGL | uk |
dc.subject | DirectX | uk |
dc.subject | shaders | uk |
dc.subject | vertex shaders | uk |
dc.subject | geometric shaders | uk |
dc.subject | tessellation shaders | uk |
dc.subject | fragment shaders | uk |
dc.subject | shader generations | uk |
dc.title | Аналіз шейдерів для формування графічних зображень і їх поколінь | uk |
dc.title.alternative | Analysis of shaders for image formation and their generations | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.92 | uk |
dc.relation.references | Романюк О. Н., Марущак А. В., Шмалюк В. А. Шейдери та їх мови прграмування. The 18 th International
scientific and practical conference « MODERN SCIENCE, PRACTICE, SOCIETY», Boston, USA, 25-26 May 2020. 2020. С.
402-407. | uk |
dc.relation.references | Завальнюк Є. К., Романюк О. Н., Новосельцев О. О. Особливості програмування шейдерів за допомогою
мови Gelato. The 1st International scientific and practical conference «Innovative scientific research: theory, methodology,
practice», Boston, 03-06 вересня 2024 р. 2024. Pp. 276-281. | uk |
dc.relation.references | Завальнюк Є. К., Романюк О. Н., Стахов О. Я. Аналіз використання геометричних шейдерів для програмної
візуалізації тривимірних сцен. Proceedings of the 3rd International Scientific and Practical Internet Conference «Recent
Trends in Science», Дніпро, 16-17 травня 2024 р. Дніпро, 2024. С. 77-79. | uk |
dc.relation.references | Real-Time Rendering (Fourth Edition) / T. Akenine-Möller et al. A. K. Peters, 2018. 1040 p. | en |
dc.relation.references | Rost R. J. OpenGL Shading Language (4th Edition). Addison-Wesley, 2016. 544 p. | en |
dc.relation.references | Engel W. GPU Pro (Volume 1-6). A. K. Peters, 2010–2017. 400 p. | en |
dc.relation.references | Vivo P. G. The Book of Shaders: A Guide to GLSL. 2017. 161 p. | en |
dc.relation.references | Kenwright. Introduction to Computer Graphics and the Vulkan API. CRC Press, 2019. 450 p | en |
dc.relation.references | Романюк О. Н., Завальнюк Є. К. Аналіз моделей програмних шейдерів у DirectX. Інформаційні технології в
культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі: матеріали IX Міжнародної науково-практичної
конференції, Київ, Україна, 2024. 2024. С. 39-42. | uk |