Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorЗавальнюк, Є. К.uk
dc.contributor.authorРоманюк, С. О.uk
dc.contributor.authorСтахов, О. Я.uk
dc.contributor.authorRomanyuk, O. N.en
dc.contributor.authorStakhov, O. Y.en
dc.date.accessioned2025-04-29T13:05:31Z
dc.date.available2025-04-29T13:05:31Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationРоманюк О. Н., Завальнюк Є. К., Романюк С. О., Стахов О. Я. Аналіз шейдерів для формування графічних зображень і їх поколінь // Міжнародна науково-технічна конференція з оптико-електронних інформаційних технологій «ФОТОНІКА − ODS 2025», Вінниця, 23–24 квітня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/ods/ods_2025/paper/viewFile/24612.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46337
dc.description.abstractIn the article, it is analyzed the concept of shaders, main types of shaders, generations of shaders, and the prospects of shaders development.en
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано поняття шейдерів, основні типи шейдерів, покоління розвитку шейдерів, а також перспективи розвитку шейдерів.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМіжнародна науково-технічна конференція з оптико-електронних інформаційних технологій «ФОТОНІКА − ODS 2025», Вінниця, 23–24 квітня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/ods/ods_2025/paper/viewFile/24612
dc.subjectшейдериuk
dc.subjectвершинні шейдериuk
dc.subjectгеометричні шейдериuk
dc.subjectтесселяційні шейдериuk
dc.subjectфрагментні шейдериuk
dc.subjectпокоління шейдерівuk
dc.subjectOpenGLuk
dc.subjectDirectXuk
dc.subjectshadersuk
dc.subjectvertex shadersuk
dc.subjectgeometric shadersuk
dc.subjecttessellation shadersuk
dc.subjectfragment shadersuk
dc.subjectshader generationsuk
dc.titleАналіз шейдерів для формування графічних зображень і їх поколіньuk
dc.title.alternativeAnalysis of shaders for image formation and their generationsen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.92uk
dc.relation.referencesРоманюк О. Н., Марущак А. В., Шмалюк В. А. Шейдери та їх мови прграмування. The 18 th International scientific and practical conference « MODERN SCIENCE, PRACTICE, SOCIETY», Boston, USA, 25-26 May 2020. 2020. С. 402-407.uk
dc.relation.referencesЗавальнюк Є. К., Романюк О. Н., Новосельцев О. О. Особливості програмування шейдерів за допомогою мови Gelato. The 1st International scientific and practical conference «Innovative scientific research: theory, methodology, practice», Boston, 03-06 вересня 2024 р. 2024. Pp. 276-281.uk
dc.relation.referencesЗавальнюк Є. К., Романюк О. Н., Стахов О. Я. Аналіз використання геометричних шейдерів для програмної візуалізації тривимірних сцен. Proceedings of the 3rd International Scientific and Practical Internet Conference «Recent Trends in Science», Дніпро, 16-17 травня 2024 р. Дніпро, 2024. С. 77-79.uk
dc.relation.referencesReal-Time Rendering (Fourth Edition) / T. Akenine-Möller et al. A. K. Peters, 2018. 1040 p.en
dc.relation.referencesRost R. J. OpenGL Shading Language (4th Edition). Addison-Wesley, 2016. 544 p.en
dc.relation.referencesEngel W. GPU Pro (Volume 1-6). A. K. Peters, 2010–2017. 400 p.en
dc.relation.referencesVivo P. G. The Book of Shaders: A Guide to GLSL. 2017. 161 p.en
dc.relation.referencesKenwright. Introduction to Computer Graphics and the Vulkan API. CRC Press, 2019. 450 pen
dc.relation.referencesРоманюк О. Н., Завальнюк Є. К. Аналіз моделей програмних шейдерів у DirectX. Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі: матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, Україна, 2024. 2024. С. 39-42.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію