| dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
| dc.contributor.author | Малий, В. А. | uk |
| dc.contributor.author | Лесько, О. Й. | uk |
| dc.contributor.author | Romanyuk, O. N. | en |
| dc.contributor.author | Lesko, O. Y. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-10-22T08:55:19Z | |
| dc.date.available | 2025-10-22T08:55:19Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Романюк О. Н., Малий В. А., Лесько О. Й. Ігрова індустрія як інструмент сучасного маркетингу і реклами // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. Одеса, 2025. С. 251-252. | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49853 | |
| dc.description.abstract | Проаналізовано сучасні стратегії маркетингу та реклами у геймдеві. Підкреслюється
значення гейміфікації як засобу залучення та утримання аудиторії. Описано типи рекламних
інтеграцій у відеоіграх, включаючи статичну та динамічну рекламу, спонсорський контент,
продукт-плейсмент і advergame. Окремо висвітлено перспективи кіберспорту для бренд
комунікації. | uk |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. : 251-252. | uk |
| dc.subject | ігрова індустрія | uk |
| dc.subject | сучасний маркетинг | uk |
| dc.subject | реклама | uk |
| dc.title | Ігрова індустрія як інструмент сучасного маркетингу і реклами | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 659.1:339.138 | |