Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorМалий, В. А.uk
dc.contributor.authorЛесько, О. Й.uk
dc.contributor.authorRomanyuk, O. N.en
dc.contributor.authorLesko, O. Y.en
dc.date.accessioned2025-10-22T08:55:19Z
dc.date.available2025-10-22T08:55:19Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationРоманюк О. Н., Малий В. А., Лесько О. Й. Ігрова індустрія як інструмент сучасного маркетингу і реклами // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. Одеса, 2025. С. 251-252.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49853
dc.description.abstractПроаналізовано сучасні стратегії маркетингу та реклами у геймдеві. Підкреслюється значення гейміфікації як засобу залучення та утримання аудиторії. Описано типи рекламних інтеграцій у відеоіграх, включаючи статичну та динамічну рекламу, спонсорський контент, продукт-плейсмент і advergame. Окремо висвітлено перспективи кіберспорту для бренд комунікації.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. : 251-252.uk
dc.subjectігрова індустріяuk
dc.subjectсучасний маркетингuk
dc.subjectрекламаuk
dc.titleІгрова індустрія як інструмент сучасного маркетингу і рекламиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.1:339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію