Знання. Освіта. Освіченість: Recent submissions
Now showing items 81-100 of 164
-
Зміст поняття «фізична реальність» у соціології Т. Парсонса
(ВНТУ, 2018)Проаналізовано філософський зміст поняття «фізична реальність» у соціологічних ідеях Т. Парсонса. Показано, що на сучасному етапі розвитку теоретичної соціології вважається доцільним і виправданим осмислювати проблему ... -
Засади і принципи сучасної освіти в Україні: курс на освіченість
(ВНТУ, 2018)Новий закон про освіту має новації і має вади. Запровадження в життя цього закону має на меті підвищити рівень освіченості, але на старих засадах та традиційним інструментарієм. -
До питання створення інтерактивної технології формування риторичної культури майбутніх викладачів вищої школи
(ВНТУ, 2018)У статті запропоновано інтерактивну технологію формування риторичної культури майбутніх викладачів вищої школи, що об’єднує традиційні, активні та інтерактивні методи навчання риторики з відчутною перевагою останніх. ... -
До методології виокремлення історичних форм ідентичності
(ВНТУ, 2018)В доповіді розглядаються методологічні аспекти виокремлення історичних форм ідентичності. -
Дипломованість та освіченість в контексті консьюмеризму: українські реалії
(ВНТУ, 2018)В статті проводиться аналіз співвідношення феномену споживацької культури та системи вищої освіти в Україні , автор мав на меті продемонструвати зв'язок між цими феноменами аналізуючи статистичні та соціологічні дані, ... -
Діагностика сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх інженерів в процесі гуманітарної підготовки
(ВНТУ, 2018)В статті подано сутність понять про самоосвітню компетентность та самоосвітню компетентність студента закладу вищої освіти. Розглянуто підходи до діагностики та контролю знань в навчально-виховному процесі, описано рівні, ... -
Гуманітарний компонент освіти
(ВНТУ, 2018)Унікальність особистості проявляється не в її вузькому професіоналізмі, а в більш широкому контексті повсякденної діяльності, тобто в світі культури. Стрижнем культури є філософська культура, яка як ефір проникає і ... -
Аксіологічні перешкоди в формуванні культури академічної доброчесності в університетському середовищі України
(ВНТУ, 2018)В статті розглядається проблема академічної доброчесності в сучасних закладах вищої освіти України. Подано результати соціологічного опитування студентів, щодо їх ставлення до виявів академічної не доброчесності та їхніх ... -
Академічна доброчесність як прояв взаємної поваги студент-викладач
(ВНТУ, 2018)В роботі досліджено основні питання академічної доброчесності в вищих навчальних закладах. Розглянуто типові методи їх рішення, головною метою яких є мотивація та заохочення як студентів так і викладачів. -
Інтеграція як методологічна основа для визначення змісту міжпредметних курсів за вибором
(ВНТУ, 2018)У статті розглянуто теоретичні аспекти формування змісту міжпредметних курсів за вибором на засадах інтегрованого підходу, обґрунтовано напрями, види, рівні інтеграції у навчанні учнів,прокоментовано види зв’язків між ... -
Інтегративні процеси наукового пізнання: проблеми соціально-культурної обумовленості
(ВНТУ, 2018)Обґрунтовується необхідність наукового аналізу процесів соціально-культурної обумовленості наукового пізнання. Розглядаються різні підходи в сучасній зарубіжній та вітчизняній філософії. -
Інноваційний підхід в профілактиці девіантної поведінки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти
(ВНТУ, 2018)Розглядаються підходи до проблем девіантної поведінки в учнів закладів професійно- технічної освіти, висвітлюється поняття девіантної поведінки та його види. Пропонуються опис методик, тестувань, які доцільно проводити, ... -
"Нова українська школа”, або „Вавилонська вежа”. ХХІ століття
(ВНТУ, 2018)Робота присвячена аналізу інноваційної діяльності міністерства освіти і науки України. Оскільки ключовою проблемою, над вирішенням якої воно на даний час особливо потужно працює, є побудова „нової української школи”, то ... -
Młodzież – seks – moralność
(ВНТУ, 2018)Автор ґрунтує свої дослідження на підставі узагальнення результатів опитування 4832 молодих людей і 1365 дорослих протягом 20 років. Сексуальне життя (в широкому розумінні змісту цього поняття) розглядається у взаємозв’язку ... -
Methodology of moral philosophy: challenges in academic society
(ВНТУ, 2018)The ability of moral judgement as the professional competency determines methodology of moral philosophy and humanitarian and social sciences in academic society to determine welfare society. -
Lviv-Warsaw school and the value of logical and ethic education
(ВНТУ, 2018)The analysis of philosophical and pedagogical reflections on the value of logical and ethic education is carried out in the works the majority of representatives of the Lwow-Warsaw School (LWS). By the mind of author ... -
Integrative processes in science and education in the context of demarcation of knowledge
(ВНТУ, 2018)Аналізуються методологічні і ціннісні аспекти впровадження інтегративних підходів в галузях освіти і науки. Філософсько-методологічне дослідження процесів інтеграції не тільки всередині науки, але й освіти дозволяє дійти ... -
Суб’єктно-комунікативний підхід до особистості як методологічна основа суб’єктно-комунікативного підходу в освіті
(ВНТУ, 2020)Досліджено та визначено методологічні проблеми становлення суб’єктного підходу до особистості. Доведено необхідність посилення комунікативної компоненти суб’єктного підходу до особистості та формування суб’єктно-комунікативного ... -
Інтеркультурна освіта, ідея єдності людського роду в контексті вивчення іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі
(ВНТУ, 2018)У статті розкриваєтьсясутність поняття «інтеркультурна освіта», проблеми їїпоходження. Інтеркультурнаосвіта розглядається як один із важливих факторівформування усучасноїмолоді ціннісних орієнтацій, прагнення ... -
Что мешает формированию общества знаний
(ВНТУ, 2016)Концепция общества знаний рассматривается как продукт развития постиндустриального и информационного общества. Обсуждаются основные препятствия на пути к обществу знаний, связанные с резким усложнением общества, его ...