Знання. Освіта. Освіченість: Недавні надходження
Відображеня елементи 61-80 із 162
-
Роль філософії у формуванні сучасного дидактичного процесу
(ВНТУ, 2018)Розглядається роль філософії у формуванні сучасного дидактичного процесу. -
Роль науково-педагогічного колективу у формуванні культури академічної доброчесності студентів
(ВНТУ, 2018)У статті підкреслюється актуальність дослідження наявних практик сприяння академічній доброчесності, зокрема запобігання та протидії плагіату. На підставі проведеного дослідження аналізується характер осмислення протидії ... -
Реконструкция образования «общества знаний»
(ВНТУ, 2018)В статье раскрывается смысло-соразмерная сущность знания, его место в системе информационных ресурсов общества. Эксплицировано содержание «общество знаний». Репрезентирована парадигма образования – ноосферно-информационная, ... -
Процесуальні та структурні закономірності розвитку знання
(ВНТУ, 2018)У тезах доповіді ставляться питання про існування та прояви закономірностей розгортання процесу пізнання, структури знання та їх реальні прояви у когнітивному процесі. Відзначається існування кількох стадій формування ... -
Проблема трансдисциплінарного підходу в українській системі вищої освіти
(ВНТУ, 2018)Проаналізовано сутність феномену трансдисциплінарності та його значення в навчальному процесі, наукових дослідженнях. Визначення зазначеного поняття здійснено крізь призму аналізу організації наукового знання. Розкрито ... -
Про парадигмальні засади реформи освіти в Україні
(ВНТУ, 2018)У статті проводиться аналіз реформи вищої освіти, яка здійснюється в нашій країні. Основна її мета — з'ясування парадигмальних принципів, основних цілей і завдань реформи освіти. Звертається увага на необхідність збереження ... -
Приоритетность образования и «дурное» управление (теория и практика, на примере Украины)
(ВНТУ, 2018)В докладе рассматриваются основные критерии приоритетности образования, его взаимосвязи с другими звеньями общественного воспроизводства, противоречия между теорией и практикой образования за годы независимости Украины, ... -
Педагогічний потенціал книги О. Кедровського «Методи побудови теоретичних систем знання. Діалог філософа і математика»
(ВНТУ, 2018)Автори доводять, що історико-філософський і методологічний аналіз розвитку теоретичних систем, здійснений в книзі О.Кедровського «Методы побудови теоретичних систем знання. Діалог філософа і математикa» став втіленням ... -
Основні параметри діяльності викладача вищої школи: синергетичний підхід
(ВНТУ, 2018)Автор виділяє та аналізує основні характеристики педагога вищої школи. Використовується синергетичний підхід, тобто особистість педагога розглядається в контексті його різноманітної діяльності, у найбільш значущих ... -
Освічена людина як результат якісної освіти?
(ВНТУ, 2018)Йдеться про проблему розмивання смислу поняття «освічена людина» в контексті реформаційних тенденцій в сучасній освіті а також про можливе розуміння поняття «якісної освіти» як втілення не просто сукупності компетентностей, ... -
Образовательные стратегии в духе «Сome on!»
(ВНТУ, 2018)Римский клуб в своем юбилейном докладе «Сome on!» призвал к новым стратегиям развития ради спасения человечества. Требуется новое мировоззрение. Поскольку мировоззрение традиционно исследуется и формируется философией, то ... -
Непреходящая актуальность философских дисциплин для образования магистрантов и аспирантов
(ВНТУ, 2018)Обсуждается необходимость обновления философского образования магистрантов и аспирантов в условиях нового закона о высшей школе. Даётся краткое описание нового курса для аспирантов на тему «Этика и рациональность в научном ... -
Математика – філософія – мистецтво у синергії творчості Леона Хвістека
(ВНТУ, 2018)Аналізується естетична концепція польського філософа, математика і митця про множинність дійсності в мистецтві та її реалізація в художніх прийомах творчості від реалізму до імпресіонізму і основних течій авангардизму. ... -
Маргінальність професії як сучасна проблема формування конфліктологічної культури студентів технічних ЗВО
(ВНТУ, 2018)Розглянуто поняття конфліктологічної культури особистості та майбутніх фахівців технічних спеціальностей, проаналізовано підходи науковців до проблем маргіналізації професії та розглянуто її основний принцип під час ... -
Критичне мислення та логіка як основи для реалізації компетентнісного підходу
(ВНТУ, 2018)Увага зосереджується на необхідності збереження дисциплін гуманітарного спрямування, що формують в людині головні інтелектуальні якості та сприяють можливості стати фахівцем у обраній галузі. Розглядається можливість появи ... -
Концептуальні аспекти розробки ІКТ у навчанні вищої математики студентів технічних ЗВО
(ВНТУ, 2018)Розглядаються концептуальні аспекти розробки ІКТ у навчанні вищої математики студентів технічних закладів вищої освіти. -
К интерпретации квантовой механики
(ВНТУ, 2018)В общем контексте проблемы недооценки социально-гуманитарной мысли профессионалами различных областей науки и техники обсуждается пример интерпретации квантовой механики. Аргументирована перспектива формирования этой ... -
Значения и место скептицизма в исследованиях паранормальных явлений
(ВНТУ, 2018)В научном мире всегда стояла и стоит проблема исследования паранормальных явлений. Методы которыми пользуется наука в большинстве случаев не являются эффективными для полного подтверждения этих явлений. Но науке всегда ... -
Зміст поняття «фізична реальність» у соціології Т. Парсонса
(ВНТУ, 2018)Проаналізовано філософський зміст поняття «фізична реальність» у соціологічних ідеях Т. Парсонса. Показано, що на сучасному етапі розвитку теоретичної соціології вважається доцільним і виправданим осмислювати проблему ... -
Засади і принципи сучасної освіти в Україні: курс на освіченість
(ВНТУ, 2018)Новий закон про освіту має новації і має вади. Запровадження в життя цього закону має на меті підвищити рівень освіченості, але на старих засадах та традиційним інструментарієм.