Знання. Освіта. Освіченість: Недавні надходження
Відображеня елементи 41-60 із 162
-
Застосування автоматизованого тестування в процесі розробки клієнт-серверної системи
(ВНТУ, 2020)У даній роботі приділено увагу застосуванню автоматизованого тестування в процесі розробки клієнт-серверної системи.Проведено аналіз інструментів для автоматизозованого тестування. -
Застосування ігрових технологій у процесі розвитку функціональних компетенцій в учнів ЗП (ПТ) О
(ВНТУ, 2020)В доповіді визначається сутність функціональний компетенцій та їх роль у розвитку молоді. Пропонується власне визначення функціональних компетенцій. Розкривається значення ігрових технологій та їх впровадження у гурткову ... -
Електронні інновації в охороні здоров’я. Досвід застосування в умовах нових викликів
(ВНТУ, 2020)Мета статті в практичному аспекті дослідити які електронні інновації впроваджені в галузі охорони здоров’я та яким чином вони впливають на діяльність галузі охорони здоров’я в межах Вінницької міської об’єднаної ... -
Електронні інновації в освіті
(ВНТУ, 2020)Автор розглядає можливості застосування інноваційних комунікаційних технологій в укра-їнських навчальних закладах. На прикладі функціонування віртуального навчального середовища в Національному університеті «Львівська ... -
Допомога безхатченкам як один з напрямків волонтерської діяльності
(ВНТУ, 2020)Стаття присвячена проблемам дослідження соціальних та психологічних особливостей допомоги безхатченкам. Показано, що значну допомогу безхатченкам можуть надати волонтери. При цьому важливу роль у вирішення цієї проблеми ... -
Державний устрій та форми правління Китаю: конституційно-правовий аналіз
(ВНТУ, 2020)У статті проаналізовано досвід державного ладу Китаю. Констатовано, що практика форм правління розвитку суспільних відносин, взаємозалежність еко¬номічної й політичної сис-тем має вплив державної влади на всі сфери суспільного ... -
Адміністративне право Китайської Народної Республіки
(ВНТУ, 2020)У статті проаналізовано досвід становлення адміністративного права Китайської Народної Республіки. Констатовано, що за різних часів суспільний лад КНР був предметом досліджень як вітчизняних, так і зарубіжних на¬уковців, ... -
Ідеологія в освіті: від поглинання до взаємопроникнення
(ВНТУ, 2020)У статті проаналізовано процес формування ідеології в галузі освіти. Наведено історичні паралелі щодо ідеології освіти тоталітарного режиму та демократичних засад освіти сучасної України. Сформовано основні принципи ідеології ... -
Knowledge based industrial economy and innovative-industrial civilization
(ВНТУ, 2020)What would be a socio-economic model of society that solves a number of problems of misbalanced global and national economies, distorted by post-industrial con industrial dichotomy? The innovative-industrial civilization, ... -
Ґендерна освіта: послідовний поступ до суспільства рівних можливостей
(ВНТУ, 2018)У статті автор аналізує основні тенденції трансформації сучасного суспільства та основного суспільного інституту – освіти. Акцент зроблено на впровадженні ґендерної освіти як способу оптимізувати освітній простір крізь ... -
Як покращити виклад курсу логіки на філософських факультетах: деякі роздуми
(ВНТУ, 2018)В доповіді розглядається філософська та практична методологія викладання курсу логіки філософам. Порівнюються вітчизняні та зарубіжні програми та пропонуються нові ідеї щодо покращення викладання цього курсу. -
Юридична наука ХХІ століття як публічне адміністрування в антикорупційному забезпеченні інноваційного кіберкапіталу України
(ВНТУ, 2018)У статті автори розглядають юридичну науку ХХІ століття як публічне адміністрування в антикорупційному забезпеченні інноваційного кіберкапіталу України. При цьому розкрито зміст юридичної науки щодо публічного управління, ... -
Чи повинна філософія пристосовуватися до змін у системі вищої освіти?
(ВНТУ, 2018)Досліджується проблема збереження філософії в сучасній університетській освіті. Статус обов’язкової дисципліни філософія поступово втрачає, що змушує її пристосовуватися до змін. Але при цьому важливо не втратити головного ... -
Формування професійної мобільності майбутніх фахівців. Гендерний підхід
(ВНТУ, 2018)В статті розглядається необхідність використання гендерного підходу при формуванні професійної мобільності майбутніх фахівців. -
Ценности и компетентности в образовании ХХІ века
(ВНТУ, 2018)В работе рассматриваются основные ценности системы образования, среди которых внимание акцентируется на классическом идеале формирования общей культуры как критерию полноты личности. Такая культура выступает и основой для ... -
Философия образования: дискурсные технологии формирования профессиональных знаний
(ВНТУ, 2018)В работе впервые в общественной мысли славянского мира выделены дискурсные технологии формирования профессиональных знаний с элементами интеграции самообразовательной деятельности творческой личности. Это дает возможность ... -
Філософія в університетській освіті: професія чи покликання
(ВНТУ, 2018)Досліджується проблема місця та потенціалу філософії в університетській освіті за умов її реформування на початку ХХІ століття. В контексті співвідношення філософії як професії та покликання проаналізовано можливості ... -
Університетська наука і когнітивні розриви
(ВНТУ, 2018)Запропоновано пояснення процесів формування, передачі та розповсюдження знань як виправданих істинних переконань із позицій наявності когнітивних розривів між індивідуумом і його текстом або промовою, а також урахування ... -
Трансверсальна самість в епоху глобалізації (до обґрунтування трансформативних стратегій вищої освіти)
(ВНТУ, 2018)Контекст глобальних трансформацій вимагає трансформативних стратегій вищої освіти, спрямованих на формування автономного індивіда, здатного долати ризики та відповідати на виклики глобалізації і становлення інформаціоналізму ... -
Співвідношення понять виховання – соціалізація – інкультурація
(2018)Тези доповіді присвячені визначенню змісту понять виховання, соціалізація та інкультурація та їх змістовому співвідношенню, оскільки воно має важливе значення для практичного застосування у процесі підготовки молоді до ...